Az áruk visszaküldése

Az áruk visszaküldése

FIGYELEM! Ha úgy dönt, hogy visszaküldi az árut, kérjük, küldje el a következő címre: 

Wanted Dog s.r.o.
Nová 716
281 61 Kouřim
Czech republic 

A termék visszaküldéséhez szükséges dokumentumot itt találja.

A méret nem megfelelő? Kérjük, töltse ki a dokumentumot, amelyet itt talál.

A más címre küldött árukat nem fogadják el. Ezért a bonyodalmak elkerülése érdekében kérjük, hogy az árut a következő címre küldjék: Nová 716, 281 61 Kouřim. 

Nem szükséges számlát csatolni az áru mellé, csak egy kitöltött űrlapot kell csatolni, amelyen szerepel a rendelés száma, elérhetősége és a számlaszám, ahová a pénzt vissza kell utalnunk. Az áru ellenértékét a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 nappal az áru címünkre történő szállítását követően elküldjük Önnek. 

Kérjük, mindig kövesse ezt az eljárást:

Az árut használat nyomai nélkül, tisztán és minden tartozékkal együtt küldje vissza.
Küldje vissza az árut a kézhezvételtől számított 14 napon belül (az árut ezen időpontig kell visszaküldeni).
Mindig csatoljon kísérőlevelet - nyomtassa ki és töltse ki az űrlapot.
Ne küldjön árut utánvétellel (nem fogadják el).
A feltételek szerint a info@wanteddog.cz címre is lehet kifizetést küldeni.
A megrendelt áru visszaküldésekor a vásárlónak visszatérítik az áru vételárát. Banki átutalással történő visszatérítés esetén kérjük, küldje el a számlaszámot.

Mikor téríti vissza a pénzemet

Az áru ellenértékét a lehető leghamarabb, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül, de legkorábban a visszaküldött áru reklamációs osztályunkra történő beérkezése után küldjük el az Ön bankszámlájára. Az áru visszaküldésének költségei ebben az esetben a vásárlót terhelik.

Hogyan kell eljárni a panasszal kapcsolatban
Bár igyekszünk úgy értékesíteni a termékeket, hogy ez a lehető legkevesebbszer forduljon elő, az áruk időnként mégis meghibásodnak. Ha ez megtörténik, a lehető leghamarabb gondoskodunk az áru javításáról vagy cseréjéről, vagy visszatérítjük a pénzét.

Az igénye sikeres és gyors rendezése érdekében kérjük, hogy:

  • A hiba minél részletesebb leírása.
  • Az igényelt termék szállítása az összes tartozékkal együtt.
  • Egyszerűen töltse ki a panaszbejelentést.
  • Az árut gondosan csomagolja be, hogy ne sérüljön meg a szállítás során.
  • Küldje el a reklamációs osztályunkra: Wanted dog s.r.o , Nová 716, 281 61 Kouřim.

Mennyi időbe telik egy kárigény feldolgozása?

Fogyasztók esetében 30 napos határidő áll rendelkezésünkre a reklamáció feldolgozására. Ez a határidő akkor jár le, ha minden igazoló dokumentumot megkapunk Öntől.

Milyen dokumentumokra van szükségem a panaszom feldolgozásához?

Mindössze a termék vásárlását igazoló bizonylatra vagy a rendelésszámra és egy kitöltött panaszbejelentő űrlapra van szüksége.