Az áruk visszaküldése

Elállás a szerződéstől és áru visszaküldése
Magyarországon a fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a távollévők között vagy az eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződéstől 14 napon belül, az áru átvételétől számítva. Ezt a jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rögzíti.

A termék visszaküldéséhez szükséges dokumentumot itt találja.

A méret nem megfelelő? Kérjük, töltse ki a dokumentumot, amelyet itt talál.

Hogyan kell eljárni a szerződéstől való elállás esetén?

1. Elállási nyilatkozat
A fogyasztónak legkésőbb az átvételtől számított 14 napon belül értesítenie kell az eladót.
Javasoljuk írásban megtenni, például:

  • elállási formanyomtatványon keresztül,

  • e-mailben,

  • postai levélben.

2. Áru visszaküldése
A fogyasztónak kötelessége az árut az elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni.
A visszaküldés költségeit a fogyasztó viseli, hacsak másként nem állapodott meg az eladóval.

Visszaküldési címek:

Postai küldemény esetén:
Wanted dog s.r.o, P.O.Box 56, 82016 Bratislava, Szlovákia

Packeta futárszolgálat használatakor:
Wanted dog s.r.o, Zelená 2, 900 45 Malinovo, Szlovákia

💡 A választott szállítási módnak megfelelő címet használja.

3. Pénz visszatérítése
Az összeg visszatérítése az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül történik.
Az eladó a kifizetést visszatarthatja mindaddig, amíg a visszaküldött árut vagy a feladás igazolását meg nem kapja.

4. 50 napos visszaküldési lehetőség
Ha a vásárló az árut sértetlenül és eredeti állapotában 50 napon belül visszaküldi, az árut elfogadjuk és a visszaküldött áru értékében utalványt állítunk ki.
Az utalvány 1 évig érvényes, és következő vásárláskor felhasználható.


A visszaküldött árunak meg kell felelnie az alábbi feltételeknek:

  • Az áru nem viselheti a túlzott használat jeleit.

  • Ha tudja, hogy a termék nem megfelelő, ne hagyja a kisállatnak használni – másnak még tökéletes lehet.

  • Az árut értékének és jellegének megfelelően kell becsomagolni, hogy szállítás közben ne sérüljön.

  • Ha a rendeléshez ajándékot kapott, azt is vissza kell küldeni az áruval együtt.


Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?

  • Ha az áru a vásárló kérésére készült vagy személyre szabott.

  • Ha az áru gyorsan romlandó.

  • Ha az áru zárt csomagolásban került kiszállításra és a csomagolást felbontották (pl. higiéniai vagy kozmetikai termékek).

  • Ha hang- vagy képfelvételről, illetve szoftverről van szó, és a csomagolást felbontották.

  • Ha újságokról, magazinokról vagy folyóiratokról van szó.

📜 Ezek a kivételek a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-ában találhatók.

💡 A feltételek betartása szükséges a sikeres elálláshoz vagy az utalvány kiállításához.


Reklamáció menete

Annak ellenére, hogy igyekszünk mindig minőségi termékeket árusítani, előfordulhat, hogy valami meghibásodik. Ilyen esetben gyors javítást, cserét vagy pénzvisszatérítést biztosítunk.

A gyors ügyintézés érdekében kérjük:

  • A hiba lehető legrészletesebb leírását.

  • A reklamált termék és tartozékainak visszaküldését.

  • A Reklamációs jegyzőkönyv kitöltését.

  • Az áru gondos becsomagolását, hogy szállítás közben ne sérüljön.

Mennyi ideig tart a reklamáció ügyintézése?
Fogyasztó esetén a reklamáció elbírálási határideje 30 nap, amely attól a naptól számít, hogy minden szükséges dokumentum a rendelkezésünkre áll.

Milyen dokumentumok szükségesek a reklamációhoz?
Elég a vásárlást igazoló bizonylat vagy a rendelési szám, valamint a kitöltött Reklamációs lap.